sobota, 30 kwietnia 2016

Zmiana koloru włosów/ Farbowanie dopinek clip in

Cześć!   Wrociłam!

Sporo nic nie dodawałam.
Przez ten czas zaszły u mnie duże, duże zmiany! :)
Zrobiłam prawo jazdy (już w grudniu).
Przeprowadziłam się do innego miasta, bliżej Wrocławia i mojej szkoły.
I.... Zmieniłam kolor włosów! 
Już nie jestem platynową blondynką z długaśnymi włosami :p
(Doczepionymi, ale długimi) :D

Przefarbowałam włosy jakoś w lutym wraz z moją Kingulą. To było nasze takie "Teraz albo nigdy". Jestem naprawdę zadowolona. Moje włosy nie dość, że mega odżyły to bardziej pasują do mnie :p 
Ale co z dopinkami? Tyle kasy.... No to je również ufarbowałam i to UWAGA nie szamponem koloryzującym, ale zwykłą farbą taką samą jak farbowałam włoski swoje :p
Ostatnim czasem moje włosy trochę urosły za sprawą esencji na porost włosów Andrea, ale o tym w innym poście. Postanowiłam wtedy zrobić ombre na swoich włosach jak i na dopinkach w tym samym kolorze :p 
I też użyłam rozjaśniacza na jednych i drugich  i nie zniszczyły sie, jednak czas trzymania na dopinkach to może 2minuty :o
Farbowałam je rozkładając folie i  kładąc je na nią :p


Brązowa farba jakiej użyłam :
 Ale tu UWAGA!!!
TRZYMAŁAM JĄ NA DOPINKACH DUŻO DŁUŻEJ NIŻ NA MOICH WŁOSACH PONIEWAŻ NA CIEMNO ŹLE SIĘ FARBOWAŁY.

Jak teraz wyglądają dopinki??
Popatrzcie 




Po tym czasie od kiedy je kupiłam dość dużo ich wypadło...  
Dlatego wolałam je też ściąć :p 


Moje włosy:




Teraz gdy zaczynają mi się plątać i są nijakie używam keratyny w płynie do spryskiwania.
ProSalon Chantal 
 Włosy są nawet dłużej proste..
Nie są suche, używam ją na swoje włosy jak i na dopinki.
Nie widać po niej spalonych, rozdwojonych końcówek (pozostałości po blondzie)
Są takie sypkie i lejące, miękkie, błyszczące.
Dostępna jest  w drogerii  HEBE 
 Naprawdę polecam! 

Myślę nad przedłużaniem włosów metodą kanapkową TAPE ON :p
Miała któraś z was? Polecacie?
A jak oceniacie moją metamorfozę? 


Ciepłej Majóweczki !!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz