niedziela, 13 września 2015

Farba do włosów ByFama super blondes ++ 11.

Cześć Wszystkim!

Po długiej przerwie, wracam, ale nie będzie mnie tak często jak kiedyś..
Mam wielką motywację do nauki, ponieważ pierwszy egzamin zawodowy udało mi się zdać na 100% z części praktycznej, co mnie uszczęśliwiło bardzo! :)

Przed rozpoczęciem roku szkolnego, postanowiłam wyrównać swój blond do blondu, który jest na dopinkach.
Oglądnęłam filmik nudziary, która miała jak to się okazało ma taki sam kolor clipów jak ja i zadziałałam.


Było to moje pierwsze podejście do profesjonalnych farb. Zamówiłam ByFame w kolorze 11, zmieszałam z oxydantem 9%
. Farbę mieszamy w stosunku 1:3. Ja radzę sobie plastikową miarką.
Możemy ją mieszać w miseczce, ale świetnie też nadaję się do nakładania za pomocą aplikatora.
Na razie nie zamierzam farbować włosów, ponieważ mam swój wymarzony kolor, naprawdę żałuję, że nie kupiłam jej wcześniej. Włoski są w ładnym, nie tandetnym platynowym odcieniu.
Trzymamy ją tak 30minut :)


Oxydant 1000ml za cenę ok 12 zł
Farby mamy 80ml :) za cenę 22 zł :)




. Farbę potrzymałam góra 25 minut. Efekty??

zdjęcie w domu

 Zdjęcie w słońcu :)
W ogóle nie różnią mi się moje włosy od clipów :)
Farba wysuszyła końce, jednak zniwelowałam to oczywiście olejami i maską! 
Oczywiście końcówki, to nie problem, można podciąć.
Odrosty rozjaśniła do równego blondu.
Nie żółkną, nie  ciemnieją, są idealne <3

Mam nowiusie rzeczy, o których będę pisać! :)

Przyszła do mnie kolejna rzecz z wish.com :)
Oczywiście pokaże :p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz