niedziela, 27 września 2015

AA MAKE UP. Jedwabisty Podkład Rozświetlający. LUMI

Cześć! :)


W internetach ostatnim czasem duży szum o Podkładzie z AA więc i ja go kupiłam :)
Jeżeli jesteście ciekawi jak wygląda u mnie to zapraszam :)

W tej serii są trzy rodzaje podkładów, ja wybrałam rozświetlający, matujących nie używam, ze względu na moją suchą skórę. Ten jest świetny! :)
Wybrałam sobie kolor 103 Light Beige. Bardzo płynny podkład, świetnie nakłada się go pędzlem :)
Podkład ma standardowo 30ml,

Producent o produkcie:
Nowoczesny podkład zapewnia doskonałą trwałość, a jednocześnie jedwabistą gładkość i naturalne rozświetlenie. Innowacyjny LUMI-sensor delikatnie rozprasza światło nadając skórze świeży i promienny wygląd.




Kolor, który wybrałam jest jasny z odcieniem żółci. I tu już duży plus, ponieważ zazwyczaj jasne podkłady mają różowy pigment :)

 
 Moja opinia:
Podkład faktycznie rozświetla skórę, nie wysusza jej.
Moja koleżanka  zapytała czego używam bo mam ładną skórę :p Więc chyba nie tylko ja widzę jego dobre strony :)
Kolorów nie ma zbyt dużo, ale każdy powinien coś dopasować :)
Zawsze można wziąć dwa i wymieszać bo są naprawdę w atrakcyjnej cenie. Jakoś tak 14zł. Ostatnio były za niecałe 11zł w Rossmannie :)
Co do trwałości.. Wychodzę z domu o 6.30 i jak wracam przed 17.00 to dalej mam go na twarzy i dalej wygląda świetnie :) Nie jest to podkład mocno kryjący, więc  osobom z dużymi niedoskonałościami nie sprawdzi się. :)
Ja posiadając piegi, mam je zakryte tak w 50%, te większe lekko widać, ale w ogóle mi to różnicy nie robi, zaakceptowałam je:)

Teraz pokaże wam buźkę przed i po :p


Przed:


Po:













 Tak to wygląda, jak wiecie mi świecenie nie przeszkadza, a pudrów nie używam, ponieważ wysuszają mi skórę na twarzy.
Podkład zakrywa to co trzeba i wyglądam promiennie.
A jak wam się podoba? :)


 Później stwierdziłam, że pomaluje się mocniej :p Dawno nie miałam na ustach czerwieni i na oczach kresek <3







 Miłej Niedzieli :*







 

6 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz :) A czerwień na ustach dodaje charakterku :)Miałam kiedyś podkład z AA matujący ale średnio byłam z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Akurat z niego to ja jestem bardziej zadowolona niż z revlon colorstay :p

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wygląda na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O wow! Mega efekt :) a jakiego tuszu uzywasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj był Avon Big & Darling. Wygląda identycznie jak maybelline collosal ;P

      Usuń
  4. Swoje pierwsze opakowanie kupiłam z rok temu po rozmowie z kosmetyczką, która nie kryła się z tym, że takiego podkładu używa. Cena zaskakująco niska, a jakość naprawdę bardzo dobra.
    Rozświetla, taki jaki jest jego cel.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń