poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Zmiany/ Zmanki

Właśnie siedzę i bawię się w końcu blogiem.
Zawsze coś mnie goniło i nigdy nie mogłam go spokojnie dopracować :/
Postanowiłam stworzyć taki czat blogowy, aby ułatwić nam komunikowanie się.
Możecie tam rozmawiać między sobą, oraz zadawać pytania, dzielić się swoim doświadczeniem z innymi :)
Czat znajdziecie u góry, na pasku stron oraz wrzucam wam tu link.
Mam nadzieję, że wam się spodoba. Jakie jest wasze zdanie na temat takiego blogowego czatu?

Czat

5 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o czymś takim, ale uważam, że to świetna opcja.
    Ps. Bardzo podoba mi się Twoje tło :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;)
      Napewno zajrzę do Ciebie, również pozdraiwam ;*

      Usuń
  2. blogowy czat fajna opcja - pozwoli poznać czytelników;)

    OdpowiedzUsuń