wtorek, 4 sierpnia 2015

Szampon i Odżywka do włosów Syoss Keratin Hair Perfection

Cześć! :)

 

Mam dla was duo od Syossa. :) A mianowicie 
Szampon i odżywkę Keratin Hair Perfection :)



Zacznijmy od szamponu :) 

Szampon fajnie się pieni, fajnie myje, nie przesusza włosów ani skóry głowy.
Czytałam, że u innych powoduje obciążenie włosów. 
Ja jednak nic takiego nie zauważyłam u siebie.
Pojemność: Butla 500ml 
Kolor: Biały, perłowy
Zapach: Taki chemiczny, sztuczny, fryzjerski. Tu może być problem, ponieważ może troszkę dusić.
Na początku przy myciu nim włosów, zapach bardzo mi przeszkadzał, teraz jednak się przyzwyczaiłam i polubiłam :)
Cena: Czasem może kosztować nawet 16zł jednak ja kupuje w Rossmannie lub w tesco i cena jego to najwięcej 12zł :)

Co mogę dodać?  Szampon wygładza włosy, już przy myciu są miękkie, nie są tępe ani sztywne.
Wrzucę wam skład :)
Wiem, że zawiera SLES, ale nigdy mi to krzywdy nie robiło, nie zamierzam zrezygnować z tego szamponu, ponieważ tak jak pisałam wcześniej trzeba słuchać siebie, a nie powtarzać to co mówią inni :)
Polecam przeczytać to klik i przestać robić szum :)

Ale do rzeczy :)

Odżywka:

Pojemność: Także butla 500ml
Kolor: Biały
Zapach:Tak jak w przypadku szamponu
Cena: Jak wyżej :)

Wrzucam skład :)
Odżywka ma keratynę już na 4 miejscu, jak pisałam wcześniej jest to hit w kosmetykach drogeryjnych , gdyż keratynowa maska z Deli ma ją hen, hen daleekoo :p

Odżywka również działa wygładzająco, włoski są miękkie u mnie nie są obciążone, jednak moja mamula mówiła, że nawet rąk nie może włożyć we włosy po tej odżywce i że jest okropna :)
Moim zdaniem dobrze ją spróbować, jeśli będzie coś nie tak, można ją używać jako pierwsze O w metodzie OMO :)
Włoski łatwo się rozczesują, nie plączą się, nie rwą przy czesaniu oraz nie kołtunią :)

Ktoś, kto ma włosy podobne do moich, powinien być zadowolony :)

Przypominam, że na blogu pojawił się chat, gdzie możecie ze sobą rozmawiać, zadawać pytania, oraz prosić o radę :)
Chciałabym was lepiej poznać  oraz wam pomagać :)

Już połowa wakacji minęła... Niedługo znów do szkoły.
Cieszycie się? :)

 

7 komentarzy:

  1. Syoss miałam i polecam . MIałam zwykły czarny:) Dobry szampon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja miałam już chyba każdy, ale najgorszy z nich to był oil therapy. Aż nie wierzyłam, że syoss zrobił tak słabą rzecz

      Usuń
  2. Miałam ten szampon i efekt był masakryczny, więc oddałam chłopakowi ( nie jest wymagający, a ja nie chciałam, żeby szampon się zmarnował). Jednak tym razem nawet On wymiękł i szampon wylądował w koszu.

    OdpowiedzUsuń