sobota, 1 sierpnia 2015

Pędzle do makijażu z wish.

Cześć kochane!

W końcu przyszedł czas aby przedstawić wam pędzle, które zamówiłam ze strony wish.com.
Jako iż nie jestem mistrzynią w makijażu, myślę, że na początek mi takie coś wystarczy, chodź rozglądam się za pędzlami do oczu, tyle że do oczu chciałabym już profesjonalne. :)
Pędzle przyszły do mnie 12 od zrealizowania zamówienia. Na wish są ceny pędzli w polskich złotych.
Za przesyłkę nie płaciłam dużo, było to 8 zł :)
W komplecie mamy 10 pędzli, 5 dużych do twarzy i 5 małych ja używam do oczu tylko dwóch z tego pakietu, reszta jest do korektorów :)
Pędzle są białe, mają pomalowaną rączkę, która jest drewniana, włoski są mięciusie i zbite.
Były już raz prane i przetrwały to więc jestem w nich zauroczona :)
 

 Zdjęcia całego zestawu bez lampy i z lampą:






Są to pędzle z włosia syntetycznego :)


Puchatki od góry :)

Mimo tego, że są to bardzo tanie pędzle :)
 Pędzel do podkładu nie zjada nam go w nadmiarze, oraz nie pozostawia smug :)


 Tak prezentuje się każdy z nich





Jak można zauważyć te mniejsze pędzle są kształtem identyczne jak te większe :)

A tak wygląda mój dzisiejszy, sobotni makijaż :)

Miłego weekendu kochane :*

10 komentarzy:

  1. Piękny makijaż, pędzle wyglądają przyzwoicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOO pięknie wyglądasz w tym makijażu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz jak gwiazda kochana:) pędzle super!

    OdpowiedzUsuń
  4. mam zamiar zamówić te pędzle i pytanie jest tam wybierz rozmiar i jest do wyboru 1 i 2 i o co w tym chodzi jeśli mogę zapytać ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na to klikniesz obrazek powinien się zmienić i będzie widać roznice :p

      Usuń