piątek, 7 sierpnia 2015

L`oreal Elseve Total Repair Extreme. Błyskawiczna Terapia Rekonstrukcyjna/ Ombre Garnier Color Naturals 6.41 Złoty bursztyn

Cześć Wszystkim! 

Wczoraj nic nie pisałam, gdyż miałam ręce pełne roboty! :)
Upały są nie do zniesienia, marzę o tym, żeby wskoczyć do zimnej wody..

Dzisiaj pokażę wam małą ampułeczkę z L`oreala. :)
Błyskawiczną odżywkę :)
Oraz saszetkę maseczki z L`biotika Biovax Naturalne Oleje :)
To moje wczorajsze duo po farbowaniu odrostu :)

Farbę, którą wybrałam dla siebie to oczywiście L`oreal Prodigy 5 w kolorze porcelany :)
Po spłukaniu farby, nałożyłam odżywkę do włosów farbowanych, zakwaszającą, spłukałam i nałożyłam Biovax na 30 minut pod czepkiem :)
Jako, iż temperatura wysoka, nie musiałam nosić na głowie dodatkowo ręcznika :)
Spłukałam, nałożyłam Błyskawiczną Terapię z elseve, przytrzymałam 5 minut i spłukałam.
Włoski schły same. Wyschły dość szybko, przez upały.
Efekt?
Włoski nawilżone, błyszczące, czuje, że żyją :)

Biovax: Biedronka 1.99zł
L`oreal Elseve Rossmann ok  4 zł

Biovaxu można uzywać co 3-5dni, natomiast terapii rekonstrukcyjnej raz w tygodniu :)
Naprawdę warte uwagi :)
Mam nadzieję, że z czasem będzie efekt jeszcze bardziej widoczny.

Następnie jest Garnier Color Naturals Złoty bursztyn nr 6.41 :)

Stwierdziłyśmy, że pora na jaśniejsze ombre, oraz jeszcze cieplejszą górę :)
Do ombre użyłam wellaton 12/1
A teraz skupimy się na Farbie z Garniera :)
Farba  doskonale pokrywa siwe włoski, kolor jednolity, rudawo-brązowy. Po prostu śliczny.
Na słońcu wpada bardziej w rudy. :)
Farba trzymana 45minut na włoskach, można się przestraszyć gdyż farba na włosach w trakcie farbowania zmienia kolor na jasny czerwony :p

Z tego wszystkiego wyszły nam naprawdę śliczne włoski :)



Jak znosicie upały? 
A jak upały znoszą wasze zwierzątka? 
My czujemy się strasznie. 
Miłego Dnia :*

2 komentarze:

  1. ale sliczny kolor !
    Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście ? :) Bardzo proszę ;*

    OdpowiedzUsuń