piątek, 14 sierpnia 2015

Domowa maseczka proteinowa + nowości w pielęgnacji włosów :)

Cześć Kochani!

Tak jak w tytule, opiszę wam jak przygotowuje swoją maseczkę, a raczej bombę proteinową na włosy.
Zauważyłam, że znów się rozciągają. No tak, tu pofarbuje, tu coś tam, ale nie odbudowuje ich :/
Kompletnie zapomniałam o proteinach, ponieważ moje włosy zaczęły źle reagować. Ale znalazłam na to złoty środek! :)

Maseczka proteinowa:

Składniki:
*Łyżeczka białka dla sportowców
*Jedno żółtko jajka
*Łyżka oliwy z oliwek
*Troszkę soku z cytryny
*Troszkę mąki ziemniaczanej do zagęszczenia

Mieszam wszystko, mąkę ziemniaczaną dodaje na końcu.
Taką papkę nakładam na włosy, pod czepek :)
Trzymam tak 30-40 minut.
Zmywami nakładam zwykłą odżywkę

Dzięki oliwie z oliwek, która nawilża, moje włosy nie reagują sztywnością i puchem.
Żółtko jajka zawiera witaminy i substancje odżywcze, wzmacnia słabe i wypadające włosy.
Cytryna domyka łuski włosów i nabłyszcza je.
Białko dla sportowców czyste proteiny i aminokwasy, odbudowuje włosy.

Jakie zmiany wprowadziłam??

Po 1 łagodniejszy szampon, gdyż jeszcze miesiąc temu sls mi nie przeszkadzał, tak teraz mi włoski wysusza. 
Jaki to szampon??
Nivea dla dzieci :) Ślicznie pachnie, naprawdę i nie mam takich tępych włosków :)

Odźywka:
Chyba wszystkim znana typowo emolientowa odżywka :)
Lubię Garniera :)

Odżywka bez spłukiwania:
Gliss Kur Ultimate Oil Elixir


Silikonowe serum, olejek na końcówki:
"Jedwab" z Marion
Jedwab jest tam na przedostatnim miejscu jednak, chodziło mi jedynie o silikonowe serum bez alkoholu na końcówki  :)

Dalej biorę Maxivit dla niej, włoski szybciej zaczęły mi rosnąć, chociaż i tak rosły szybko, oraz nie wypadają tak, jak wypadały.

Kobietki pamiętajcie, że o włosy nie dbamy tylko od zewnątrz, ale i od wewnątrz.
Dodatkowym plusem tych witamin są moje długie i w końcu twarde pazurki :)

Korzystajmy z tego, iż mamy lato, pełno naturalnych witamin w postaci świeżych owoców i warzyw! 





 
 
 

3 komentarze:

  1. Jestem ciekawa tego szamponu Nivea, nigdy go jeszcze nie próbowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam odżywkę Ultra Doux, ale u mnie szału nie zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń