środa, 26 sierpnia 2015

Domowa maseczka do włosów. Awokado i Olej Lniany

Cześć Wszystkim!






Wybaczcie, że jakoś ostatnio mnie tu mało. Zauważyłam, że ostatni okres jest ciężki nie tylko dla mnie, ale i dla innych dziewczyn, które serdecznie pozdrawiam.

Olej lniany i awokado zakupiłam w biedronce. Nie wiem teraz ile to kosztowało ponieważ kupiłam to jakiś czas temu. Awokado "rozdziabałam" rozgniotłam widelcem.
 Do tego dodałam tylko łyżkę oleju lnianego. I wymieszałam.
Awokado po rozgnieceniu ma konsystencję takiego masełka, smakuje jak nic, dosłownie jak nic.
Tylko takie tłuste, jakoś go nie lubię :)
Takie masełko z olejem nałożyłam na włosy, umyte włosy :)


Nałożyłam czepek i trzymałam jakieś 30-40minut.

Włosy przed należy umyć szamponem oczyszczającym, na takie wilgotne tą papkę nałożyć i trzymać, następnie dobrze spłukać oraz umyć swoim ulubionym szamponem. I nałożyć odżywkę :)
U mnie był to mój szampon z nivea dla dzieciochów oraz odżywka garnier fructis żółta Oil Repair 3

Niestety może ściemnić włosy lub zmienić delikatnie ich kolor ;)
U mnie tak było z tymi ciemniejszymi spod spodu, jednak po następnym myciu to schodzi :)

Jaki efekt daje te masełko na włosy?
Więc włoski są świecące, miękkie i nawilżone.
Nie mamy takiego puchu, są wygładzone (dzięki olejowi) :)


Myślę nad makijażem i włosami na rozpoczęcie roku, macie jakieś propozycje? :)

5 komentarzy:

  1. Takiej maseczki jeszcze na włosach nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi po nieudanym zmyciu maski z banana odechciało się samodzielnego robienia masek do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O coś fajnego widzę. Muszę spróbować bo blisko mam biedronke i kupię awokado

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę fajny blog! Dużo ciekawych i tanich rad.
    Przesyłam buziaki ; **
    Zapraszam do mnie (właśnie założyłam bloga)
    http://najlistyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń