wtorek, 18 sierpnia 2015

Casting Creme Gloss Glossy Blonds Jasny Piaskowy Blond 1013/ Ombre Natalki oraz pazurasy

Cześć Wszystkim! :)

 

Nie spałam od 1 w nocy. A powód? Siwe, martwo siwe włosy na mojej głowie za sprawą farby z tytułu i dopinki w zupełnie innym cieplusim kolorkiem blondu.



Tak to jest jak się nigdy nie zwracało uwagi na kolor po kropce?  Ale tam nie ma kropki :o 
A piasek jest taki beżowy ciepły raczej. A mi wyszedł? Siwo zielony. WTF???

Z tego wszystkiego wywaliłam pudełko, więc zdjęcie od wuja google. 
Rozżalona, zdołowana, dopiero teraz zdążyłam poprawić kolor włosów za pomocą 7 minutowej kąpieli rozjaśniającej. (Chcę użyć przed rozpoczęciem roku Garnier Olia 10.21) Phi, rozjaśniacza dałam tyle co kot napłakał, ale znów są cieplusie i milusie.
Teraz siedzę sobie z maską domowej roboty, odbudowującą z proteinami, na noc nałożę  olej.
We Wrześniu postanowione PROSTOWANIE KERATYNOWE.
Spróbuję nie ratować puchu prostownicą. będę włoski kręcić w sposób EKO bez użycia ciepła!
Bardzo fajne pomysły ma Karolina Stylizacje Hairstyles 

 Nie wiem co wpadło mi do głowy, aby te włosy moje castingiem zrobić, zajęcie muszę sobie znaleźć jakieś bo chyba się nudzę.

OLIA BĘDZIE OSTATNIĄ FARBĄ NAKŁADANĄ NA CAŁE WŁOSY-OGRANICZAM FARBOWANIE DO SAMYCH ODROSTÓW WTEDY KIEDY BĘDZIE GO Z 5CM!


Po raz kolejny L`oreal zawiódł.
Łapajcie fotki, pośmiejcie się! 
Aparat kłamie, wyglądałam jak ZIEMNIAK 



 Albo.. Muszę znaleźć farbę fryzjerską super albo super fryzjera. Chyba z super farbą będzie łatwiej :)
 Ale włosy Natalii wyszły piękne!
Sami zobaczcie:



Jaki wniosek? PATKA TY TO SIĘ LEPIEJ TYM SWOIM OMBRE ZAJMIJ :D

Ah, no i pazurasy 




Pokaże wam efekt mojego kombinowania w następnej notce! :)


2 komentarze: